ABM Happy Mail June 2016..

Evet itiraf ediyorum bu geçmiş Happy Mail setini, o macaron kutusu ve renkli jel kalem için istediydim :) Neden bilinmez, vaktinde yani yayınlandığı ay, hiç kargo ödemeden hazır oralardayken görmüş ve almaya niyetlenmiştim ancak sonra nedense pintiliğim tutmuş ve almamıştım! Sonra da aklımda kalmış, yıl sonu toplu eski setler indiriminde görünce gözlerim ışıldamıştı :) Neyse güzel bi indirimle daha daha ucuza edinmiş oldum. Kutu ve kalem çok fazla aşık olacağım şekilde olmadı ancak yine de estetikliğine bayıldım. Ayrıca şansıma çok beğendiğim bir art print ve güllü kare kart edinmiş oldum. Kısacası bunlar en favorim oldu. Onların dışındaki içindekiler listesini işe şu şekilde paylaşabilirim.
Haziran 2016 tarihli, yukarıdaki resimde görülen zarftan çıkanları listeleyecek olursam:
3 adet büyük boy kart, her birinin ayrı renk (düz renk) zarfı ile (biri şeffaf zarflı)
2 adet orta-büyük boy kart, her birinin ayrı renk (düz renk) zarfı ile
2 adet orta-klasik boy kart, her birinin ayrı renk (düz renk) zarfı ile
1 adet klasik boy kart, ayrı renk (düz renk) zarfı ile
1 adet kare ebadında, klasik boy kart, ayrı renk (düz renk) zarfı ile
1 adet kalın kartondan 'art print' dekor kartı (8x10 inch ebatında)
1 koçan tek sıralı, büyük boy ekru renkte yuvarlak etiket (5 tane)
1 adet gökkuşağı renginde (bittikçe, sırasıyla 7 renkte yazabilen) jel tükenmez kalem
1 adet makaron biçiminde mini saklama kutusu (açılır kapanır kapaklı)

Popular Posts