The Water Diviner..

Taa çıktığından beri aslında çok seyretmek istediğim bir film ancak ona da kısmet Netflix’e gelince, hem de biraz fazla gecikmeli olarak oldu. Neden derseniz, ‘Uzun Beyaz Bulut’ adlı kitap (Buket Uzuner) ile, ilgili yapımlara biraz ara vermem gerektiğini hissetmiştim. Çünkü gerçekten çok etkileyici ve son derece hüzünlü bir dönemi inceliyorlar ve nitekim bu filmde de gerçekten çok can acıtıcı bir yaşanmış hayat hikayesi var karşımızda.

Kendi adıma beğendim mi filmi beğendim, ağladım mı evet gerçekten gözyaşları içinde karnıma öküz oturarak hüzünlendim. Çok daha iyi olabilir miydi evet çok daha iyi olabilirdi kanaatimce. O yüzden de size diyeceğim gerçek olduğu için sizi daha da hüzünlendiren bir Çanakkale hikayesini izlemeye hazırsınız bakabilirsiniz; yok değil ben o toplarda kendime hakim olamıyorum uzak durayım diyorsanız da tercih sizin.

Comments