Bizim İçin Şampiyon..

Çok uzun süredir ara verdiğim Jale’nin Âlemi sinema post’larına Şampiyon Sensin ile başlıyorum. Aslında güncel bir film değil zira ben sinemalarda iken seyredememiştim. Ta ki Netflix’e geldiğinde seyretmiş şansım oldu ve şimdi de Puhu Tv’de de rahatlıkla seyredilebilen güncel bir Türk filmi olarak karşımızda.

Baş rol oyuncularının ikisini de severim, özellikle Ferah gerçekten çok beğendiğim bir kadın. Öyle ki filmi izleme nedenlerimin başında geliyor kendisinin oynuyor olması. İkinci neden ise gerçek öyküsü anlatılan kişinin böyle bir yaşama sahip olduğuna daha önce bir gazete haberinde denk gelmiştim ve çok etkilenmiştim. O yüzden de filme konu olduğunu duyduğumda izlemek istediklerim arasına almıştım.

Peki izledin de beğendin mi diye sorarsanız; evet beğendim, keyifli bir hafta sonu filmi olmuş. İnsanı düşündüren yerleri de var ancak onun yanı sıra neden böyle çekilmiş ki farklı bir kurguya sahip olabilirdi dediğimiz yerlere de sahip, en azından kendi adıma. Özetle, ağlamaya hazırsanız ve romantik bir film modunda iseniz keyifle izleyeceğiniz bir gerçek yaşam öyküsü olarak karşınızda.

Comments

Popular Posts