A Rainy Day in New York..

Ve tam bir Woody Allen filmi ile karşınızdayım. Diyaloglar, mekânlar, karakterler, sözler, alıntılar... her her her bişiler resmen ben W. A. filmiyim diye haykırıyor. Artık adam nasıl bir karakteristik oluşturduysa, helal vallahi. E tabii koskoca Woody, boru değil :) ve ben sanırım seviyorum tarzını. Böööle yumuşak yumuşak seyrediyorsun, hatta hafif bir BBG evi havasında ve de 24 dizisi kimi non-stop akaraktan. O his güzel oluyor, kafa dağıtıyor. O yüzden de bu filmi de sevdim.
Yönetmenin takipçisiyseniz zaten izlersiniz, seversiniz de. Yok değilseniz de bence sakin bir hafta sonu filmi olarak şans verebilirsiniz. Ancak adamın tarzı sizlik değilse, pas diyin. Çünkü tarz baki ;)
Meraklısına: Kızsal olarak da :) kızlarımızın kıyafetlerini çok beğendim. Tam benlik. Diğer yandan da o sarışın nasıl bir şey öyle demeden edemiycem. Yuh yani!

Comments

Popular Posts