DeneBunu – Kasım 2018 kutusu..

Duru Granül Matik Sabun (40gr)
Zaten halihazırda Dalan Roxy Matık Bitkisel Toz Sabun kullanıyorum, doğal ve sade içeriğinden ötürü. Bunun içeriği çok daha doğal olduğu için direkt artık bundan alırım. SLS, paraben olmaması çok mutlu etti.
Simple Nemlendirici Yüz Temizleme Jeli (3ml)
Üründen memnun kalmama rağmen ne yazık ki içeriği, umduğum kadar organik-bitkisel çıkmadı. Çok fazla zararlı içerik var. En azından, reklamlarında bu kadar doğallıktan bahsediyorken, SLS olmamasını beklerdim. O yüzden çok üzüldüm.
K2R Colour Catcher Renk Koruyucu Mendil 
Beni bu segmentle tanıştıran markaydı. Çok severek kullanmış, memnun kalmıştım. O yüzden bu denemeyi de memnuniyetle kullandım. Tek sıkıntısı bana yakın marketlerde hiç yok. Onu bulamadığım için rakipleri alıyorum.
Dove Avokado ve Kalendula Özlü Dökülmeye Karşı Bakım Şampuanı (10ml) 
Bunda da yine üründen memnun kalmama rağmen ne yazık ki içeriğini, umduğum kadar organik-bitkisel bulmadım. Fazlasıyla zararlı içerik mevcut. Dediğim gibi bunda da en azından paraben ve SLS olmamasını dilerdim.
Ancak son kertede, @denebunu sonbahar-kasım ’18 kutumu severek denedim. Tam da profilime uygun deneme ürünleri içermesi ve bilmeyip denemek istediklerimi kullanma şansı vermesi çok sevindirdi. Olur da belki sizin de denemeyi düşündükleriniz vardır arada diye buradan da paylaşmak istedim.

Comments

Popular Posts