The Art of Love: The Story of Michalina Wislocka.. [Sztuka Kochania: Historia Michaliny Wislockiej..]  

Yine şöyle 60’larda geçen romantik bir aşk filmi izlerim diye oturdum ki, Masters of Sex dizisini biliyorsanız oradaki Masters amcanın aynı yıllardaki Polonyalı kadın versiyonunun öyküsüyle karşılaştım! Neyse ki o dizinin de hayranı biri olarak bunu da sevdim. Kadın da iyiydi, kurgu da çok keyifliydi. Erasmus’ta yan o oda komşum Polonyalı kızı ana ana izledim. Zira o da güçlü, kendi dikine giden, kimseyi takmayan bir kadındı. Ee köklerinin nereden geldiği de kanıtlanmış oldu. Öyle güçlü karakterlere bayılırım zaten. Helal olsun. Olamadık öyle biri vesselam, napak.
Neyse efendim, film güzel, sessiz sakin bir kadın filmi. Klasik, erkekler gıcık olur. Aman oluversin de zaten.
Akademik açıdan da kadınların başka ülkelerde de yaşadığı zorlukları ve sene 2000’ler de olsa hiçbir şeyin değişmediğini görmek acıtıyor ya orası ayrı :/

Comments