Annihilation..

Aha dedim bari yepyeni bir filmi en başından yakalayayım da azcık güncel filmlerden gidebileyim; ahan da dedim N. Portman baş rolde, severim o kızı; aha bi de Netflix filmiymiş, oooh rahat rahat HD-alt yazılı izlerim artık. Hepsi tamam oldu ama gelin görün ki filmin kendisi olmamış! Ve bence sorun kesinlikle uyarlama olmasında. Allah bilir kitapta neler neler vardır da doğru düzgün uyarlayamayınca (e tabii o da başka bir yetenek, başarı) ellerine yüzlerine bulaştırıyorlar, ortada bi dolu soru işareti yumağı atıveriyorlar, sen de salak gibi çözmeye debelen dur. Bi bakıyorsun 2 saatini de yakıp bitmiş!
Nitekim bunda tam da öyle olmuş. Ne konu tam anlaşıldı, ne çözüm. En azından benim nezdimde. Tamam Natalie yenge çok güzel oynamış, tipi de uymuş ama özellikle kocası hiç mi hiç oturmamış. Çok saçma bi eşleştirme olmuş. Adam hem karaktere hem kızımıza hiç olmamış. Yine en azından beni, çok rahatsız etti. Diğer karakterler de filme kısaltalım derken bit kadar almış, her birinin var oluş sebebi 1-2 cümleyle özetlenmiş, sırf söylenmiş olmak için söylenmiş gibi başı sonu belirsiz bir muallaklıkta kalmış.
Aslında konuda var bişiler, orijinal bir mevzu ama film bunu hiç verememiş. Belki kitap bir cevap oluyordur ama böyle kötü bir film tecrübesinden sonra hiç okuma hevesi kalmadı bende :/ Neyse efendim siz kitabı hâlihazırda okuduysanız ee bi bakın, bana da haber edin derim. Aynı şekilde, kitabı okumamış olsanız da filmden bir şeyler anladıysanız da bi el edin diyorum ;) hadi öptüm sizi :*

Comments