Nightcrawler..

Aman yarabbiiii nasıl bir film, nasıl bir konu, nasıl bir zeka... Oha diyorum başka da bişi demiyorum.. 
Theory of Everything ile başladığım yeni dönem ödül töreni film maratonumun ikinci filmi olan Nightcrawler'ın methini çok duymuş, adaylığına kesin gözüyle bakıldığını olumuştum. Ve geldiğim nokta itibariyle ben de naçizane bu kervana katılmış bulunmaktayım. 

Allah'ım yarabbim, nasıl bir karakter, nasıl bir oyunculuk, nasıl bir konu, nasıl bir işleyiş, nasıl bir kurgu, nasıl olaylar.... Çok ama çok fena.. Hiç tüyo müyo vermiyor, şiddetle tavsiye ediyorum, biline.

Comments

  1. İzledim.
    Aksiyonu bol filmlerden hoşlandığım için film bana durağan geldi. Ama güzel bir akış vardı.
    Adamın kurduğu o uzun cümleler ve kuralcı kişiliği hoştu.
    Kendi kişisel gelişimi için yapabileceklerini izledim.
    Sevgiler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cok fena vallahi, adamin kariyer hedefi akillara ziyan…:/
      cok tesekkurler…sevgiler… xoxo

      Delete

Post a Comment

Popular Posts