Maps to the Stars..

Hiç uzatmadan hemen söylüyorum; bu film pat diye vuruyor, çat diye yere yığıyor sizi, inanılmaz bir tokat atıyor, yumruk atıyor, suratınızın tam da ortasına!!!
Zaten ben bu yönetmen Cronenberg amcayı, teeee ben daha minnak bir çömez üniversite öğrencisiyken Existence [izlemediyseniz, nasıl bulursunuz bilmiyorum ama kessssssinnnn izleyin] diye bir film izlemiş ve kenara yazmış, o günden beri de Memento ile perçinleşen hayranlığım artarak devam etmişti, bunla da iyice sağlama bağladım.
Hoş adı geçen bu iki film, konusuyla da delirtmişti, nasıl bir zihin nasıl bir yaratıcı zihniyet demiş kafamı duvarlara vurduydum, ancak bu film kurgu ana fikri ile değil de yüzümüze baba gibi bir tokat ile patlattığı gerçekliği ile çok fena sarstı! 

Sinema endüstrisi, Hollywood, oyuncu menajerleri, küçük oyuncular, zenginlik, tüketim.... ne ararsanız ve hepsinin altındakiler.. Çok ama çok fena.. Çok etkilendim ben..

Comments

Popular Posts