The Railway Man..

Bu filmi, tesadüfen, Jimmy Fallon'ın programında Colin F. konuk olunca öğrendim ve hem o programda filmden bir kare izleyince, hem de pek tabii Colin amcanın oynadığı bilgisine vakıf olunca artık izlemek benim için 'must' olmuş oldu. Dolayısıyla da görür görmez hemen izledim.
Öncelikle filmin başı ile gelişimi çok farklıydı benim için. Aa unutmadan, kadın baş rolde Nicole Kidman var! Ve her zamanki gibi süper. Diğer baş roldeki hem Amerikalı hem uzak doğulu erkek oyuncu da çok tanıdık ve çok iyi oyuncular. İsmini bilemeyeceğim :) hoş söylesem de görünce daha iyi anlayacaksınız ;)
Başrolde Kidman ve Flirt olunca diye belki de, ya da içine bizi çeksin diye kurgu; bayağı bir duygusal başlıyor. Çok romantik, süpper bir aşk filmi izleyecekmişsiniz izlenimi ve heyecanı yaratıyor. 
Evet aşk var ancak filmin konusu tamamen farklı ve hüzünlü..
SPOILER...
Vakti zamanında savaş dönemi işkencelerine maruz kalmış askerlerin inanılmaz dramı ile karşı karşıya kalıyoruz. Şahsen benim kalbim o sahnelere bakmayı götürmedi. Çok fenaydı, çok acıydı ve bakamadım :( 
Hele ki filmin gerçek olması, Philomenia gibi affedilmenin yüceliğinin geldiği boyut çok fena çarpıyor insanı. 
Sonuç itibariyle çok güzel bir film. Tek kötü yanı, filmden sonra gerçek hikayeyi okuduğumda karşılaştığım farklılıklar. Doğal olarak konu çok daha ilgi çekici düzeye çekilsin diye oynanmış gerçeklerle, ancak insan okuyunca ister istemez gıcık oluyor :/ Neyse siz en iyisi benim gibi bilmeden izleyin, sonra dilerseniz okursunuz ;)

Comments

Popular Posts