şeker gibi sonbahara şeker gibi bir kaban seçeneği..


Hazır şeker gibi bir sonbahar yaşarken (en azından İzmir'de öyle :)) şeker gibi bir kaban göstermek istiyorum size: Topshop'ın sonbahar/kış 2013 koleksiyonuna ait pembe coat. Siz de benim gibi hafif olsun ama ısıtsın, kapalı bir mevsime tezat olup renk katsın bana, hem de sezonun bir beden büyük havasındaki boyfriend, boyfriend coat modasına uysun diyorsanız işte tam sizlik, tam bizlik bir kaban. 127 Euro'luk fiyatıyla biraz pahalı ancak %84 yünden olması ne deniyle sanırım. Ayrıca makinede de yıkanabiliyor, yani kuru temizleme masrafı yok :) Benim gibi Topshop manyağı, hayranı, delisi iseniz her parçasını olduğu gibi bunu da beğendiğinize eminim. O zaman bu linke gidiyorsunuz. Hiç olmadı benim gibi yapıp Scoutfit yapın;) indirime girince e-posta gelsin size. (Scoutfit neydi, çıkaramadım derseniz bu postuma tık tık)...

Comments

Popular Posts