BiKutuMutluluk Dondurma kutusu..

Tam da zamanında yakalayıp postunda geciktiğim Dondurma Kutusu ile karşınızdayım! :) Bence siz benim postum kadar geç kalmayın ve hazır daha yazı tam bitirmemişken, dondurma havası varken (evet ben kışın yemeyenlerdenim :) ) olaya girebilirsiniz diyorum.
Çünkü tam da dondurma tatlığında şeker mi şeker bi kutu dolusu mutluluk beni karşıladı. Bez çantalar kadar sevdiğim bir şey varsa o da bez mini çantalar! :))
ve bu çok ama çooook şeker... bittim öldüm geberdim tatlılığına..
Onun kadar tatlım bi diğer obje ise yine o sevimli ötesi küllah desenine sahip açacak. Şahsen yazın, balkon keyfimin vazgeçilmezi dondurmam kadar, gazozum da olduğu için (tercihim Su-Ga bu arada ;) bilen bilir) buna da bi o kadar mutlu oldum.
Hele ki konsept, takım bardak altlıklarımve mottolu/desenli kaşıklarla ve kaplarla tamamlanınca değmeyin keyfime!
Yelpazem ise ne zamandır keşke BiKutuMutluluğumdan çıksa dediğim için görünce inanamadıklarım arasındaki yerini aldı bile ;)
Kısacası sepserin dondurma ferahlığı kapladı keyfimi... kalp kalp kalp..