Birchbox X Rifle Paper Co. Nisan 2016 kutusu..

Veee evet gelir gelmez, üç yıl ara verdiğim Birchbox'ı hemen denemek istedim. Aslında Mart için siparişimi vermiştim ancak geç kalmışım, Nisan'a atlamış. Ancak RifleCo ile özel kutulu versiyon olduğunu görünce deli sevindim. Çünkü geçen sene ilk yaptıklarında deli beğenmiş ve alamadım diye çok hayıflanmıştım. Kısmet bu kutuya imiş. Hatta kutulara!
Çünkü yine kod girmeyi kaçırmışım ve bana normal pembe kutudan yollamışlar. Hoş onun da tasarımı Rifle'ın ama ben sarıyı görünce aşık oldum! Ve sonradan onu da ve yeni üye olduğum için yine Rifle'ın 2'li not defterini de hediye ettiklerinde çıldırdım resmen!
Hele içindekilere gelince, bir kere tesadüfen iki kutudan da tamamen farklı eşleştirmeler çıkması çok iyi oldu. Bu vesileyle geniş bir yelpazeyi deneme şansım olacak.
Ayrıca doldurduğum profile uygun olarak çoğu organik ürünler çıkması çok mu çok iyi oldu.
İlk kutu:
Hacim verici sprey harbiden hacim veriyor, zira benim çok ince değildir saçlarım, normal bir kabarıklığı vardır. Duştan sonra hafif kuruttuktan sonra denedim. Üzerindeki yazıya uygun olarak sonrasında tam kurutma yaptım ve delicesine kabardı! İnce telli, soluk saçlar için süper derim.
Dr. Jart kontür kremi de güzeldi. Yağlı gibi gelse de sürerken, sonrasında o his hemen gitti ve cildim hiç kuruluk hissetmedi.
Marcelle yüz temizleme de güzeldi. Geçenlerde Lilakutu'da yıkama gerektirmeyen yüz temizleme çok aramış ama bi tek Absolute'un bulmuştum. Bu ondan daha iyiydi, kokusuz hemen temizleyen ve kurutmayan bir cins.
Tocca, ne zamandır çok merak ettiğim bir markaydı. El kreminin denk gelmesine çok sevindim.
Ve öncelikle kokusu ile sonra yumuşaklığı ile çok mu çok beğendirdi kendini bana.
Laura Geller allık ise organik olmamasına karşın çok iyi çıktı. Belki de denk gelen renktendir. Ben önce kullanmadım ama ablam öylesine ayak üstü parmağıyla denemesine rağmen inanılmaz güzel oldu. Tüm gün de kalıcıydı ve beyaz tenlidir bu arada, çok doğal, resmen tam sun kissed durdu! Sonra ben de denedim ve tamamen aynı şekilde memnun etti. Çok beğendim.
İkinci kutu:
Tocca'nın en çok denemek istediğim bir diğer ürünü olan bir parfüm tester'ını da ikinci kutuda bulmak çok iyiydi. Bin şükür. Ancak kokusu güzel olmasına, en sevdiğim çiçeklerden harmanlanmış olmasına rağmen biraz ağır geldi! Öyle doya doya sürme, koklama hissi uyandırmadı ben de. Buna hayıflandım! Onu da diyim ;)
Ve bir lipbalm manyağı olarak hele ki Burts Bee'nin, hele ki hafif tintli bir çeşidini bulmak çok süper oldu. Harbiden belli belirsiz bir renk veriyor. Daha doğrusu kendi dudak rengini biraz daha belirginleştiriyor o kadar. Rengine aldanmayın vampire dudak yapmıyor :) kokusu da hiç yok gibi bişi. Artık bizde de çok kolay bulunduğu için alınabilecek bir seçenek olarak not alabilirsiniz derim. Ancak ben halen şu alttan tırtıklı açılmalı dudak koruyucu kaplarına gıcık olduğum için Veleda tipi olanları tercih ediyorum, sırf bu sebepten orası ayrı!
Göz farının da tek kullandığım, kullanabildiğim grinin iki tonunda! ( :-) ) olması iyi, organik olmaması kötü oldu. Daha kullanmadım, tam bitene kadar kullanır mıyım şüpheliyim fakat denerim. Ben deneyene kadar ablam denedi ve harbiden çok hoş oldu. Azıcık, parmağıyla sürmesine rağmen çok tatlı, ışıltılı bir renk kattı, bayıldık!
Diğer iki ürün olan saç bakım kremi ve yüz maskesini ise deneyemedim henüz ancak şimdiden organik içerikleri ile benden olumlu puan aldı diyebilirim.
Kısacası 3 yıllık aradan sonra Birchbox ile tam istediğim bir başlangıç yaptım diyebilirim.

Fotoğrafın üzerindeyken sağ klikle yeni pencerede açarsanız, yazılarını çok daha büyük okuyabilirsiniz.




Bu arada son olarak eklemek istiyorum ki; inanılmaz bir müşteri hizmetleri var. Öyle ki ben bu ay itibariyle aboneliği başlattığımın ertesi günü instagram hesaplarından, aslında sipariş verilirken istenirse girilecek bir kod ile RiflePaper'ın üstteki sarı kutusunun yollanacağını, girilmezse de yine Rifle'ın üstteki diğer hafif pembemsş kutu tasarımının iletileceğinin yazdığını öğrendim. Hemen eposta attım ve durumu anlatıp geç kalmadıysam sarıyı yollar mısınız dedim. Aa ne demek hemen bilgiyi girip ona göre gönderimi yaptırıyorum dediler. Bir hafta sonra kutum geldi ama ne göreyim pembemsi olan! Çok sinir oldum ama artık çok geç olsun diyip bıraktım. Ertesi günü bi baktım yine bi kutu geldi! Bi açtım o sarı kutu! Hem de içinde bambaşka sample'larla! Ama içime sinmedi. Hemen kutuyu geri kapatıp eposta döşendim. Dedim durum bu bu, zaten altta eski tüm konuşmalar yazıyor. Ben tek kutu parası verdim, lütfen ya ikinciyi de charge edin ya geri yollayım dedim. Yok dediler hayatta olmaz, biz bilgiyi girdiğimizde sizinkinin gönderimi yapılmış olduğu için hemen arkasından ikinciyi yolladık, size hediyemiz olsun, lütfen keep it and enjoy them demezler mi! Delirdim tabii..
Ve daha bitmedi! Onun ertesi günüy yeni bir promotion yapıp; bu ay yeni abone olanlar bi de bu kodu girerse 2 mini Rifle defteri hediye demezler mi! Ee eli mahkum, yüzsüzlüğü elime alıp bi daha yazdım. Dedim ben geçen hafta oldum yeni abone, geç mi kaldım! Olur mu hiç ne demek deyip hemen yollamazlar mı! Ve de tek gecelik ücretsiz kargo ile ertesi gün kapımdaydı! Ben böylesini hiç görmedim. Helal olsun yüz bin kez. Keşke bize de gelseler. Boşuna dört senede, local bi işletmeden dünya markası olup Avrupa!daki rakiplerini satın almadılar! Helal..



Popular Posts