The F Word.. // What If..

Değişik, farklı, sakin, hoş, aralarda komik, sevimli, sempatik sanırım bir de cici bir filmdi! Evet izleyebilirsiniz. Aslında bildik bir konu ancak cici bir şekilde anlatılmış. O da tiplerin cici olmasından kaynaklanıyor sanırım. Daniel R. ne yaparsa yapsın benim için Harry'dir. Harry kalacak. Nokta. Onu da arada, söyleyeyim dedim :) O yüzden o var diye de izledim diyebilirim, severim keratayı :) Şeker de oynamış, napsın, daha farklı olmazdı bence.  Ha bir de film, ben kendimi bildim bile savunduğum kadın-erkek asla sadece arkadaş olamaz, kalamaz tezini çok güzel, bir kez daha yüze vura vura ortaya koyuyor. Halen aksini savunan varsa buyursun izlesin! Sessiz sakin cici bir romantik film izlemek isterseniz bir hafta sonu gece yarısı! iyi bir tercih ;)

Popular Posts