Victoria..

Bu sefer izler izlemez hemen yazmak istedim zira hazır şu an FilmEkim'inden sonra salonlarda da izleme şansı varken mutlaka ama mutlakaaa izlemeniz gereken bir film!
Çok değişik, çok orijinal, çok farklı, çok heyecanlı.... süper iyi bir film..
Kız ve çocuk inanılmaz doğal, hoş diğer karakterler de inanılmaz gerçek, çok yakın, çok bildik, çok yaşamdan..
Hele ki sizin de bir Erasmus ya da farklı bir, Avrupa'da eğitim şansınız olduysa mekanlar, insanlar, o rahatlık, o huzur, gecenin bir yarısı sokakta da olsan güvende olduğunu bilmenin verdiği extra extra extra ordinary his, sokaklar, KALDIRIMSIZ bir yaşam, kötü niyetten uzaklık, kadınlara mal gibi bakmayan eril bakış ve davranış..... ve ve ve daha tonla detay bir kez daha şırrak diye vuruyor insanın yüzüne..
Diğer yandan da yaşamın bazen sen ne kadar iyi olursan olsa ne kadar farklı bir yöne istemeden gidebildiğini de sol kroşe olarak yapıştırıveriyor!
İsmini çok duymuş, heyecanla beklendiğini okumuş ve ben de o gazla bir o kadar heyecanla bekliyordum Victoria'yı ve evet, tam da istediğim gibi beni çok tatmin etti. Ve büyük beğenimi kazandı. 2015 biter ayak soonunda iyi bir film izlemek çok keyifliydi.. Şidddetleeee öneriyorum a dostlar!..