Bikutumutluluk Masal kutusu..

Ben bu bikutumutluluk'a daha ne diyim, ne diyimm. Öldüm bittim mahvoldum! Yine beni teee kalbimden vurdu! Bu kadar mı ince düşünülmüş, bu kadar mı tatlı olur bir kutu. Nasıl tatlı ayrıntılar, biz kadınlarım küçücükten sevdiği, halen ucundan anıp anıp durduğu o unutulmaz masalları öyle cici, öyle güzel versiyonlarla postmodern bir görünüme kavuşturmuşlar, bi de üstüne üstlük deli cici çizimlerle bir kutuya koymuşlar ve beni mutluluktan uçurmuşlar!
Hangi birini sayayım ki; hep gördüğüm, ilk gördüğümden beri çok sevdiğim üzerinde kitaplardan baskı olan eşarplardan hep çok istiyor ancak ebatları istediğimden büyük olduğu için almıyordum. Öyle güzel bir şekilde, uzunlamasına fular şeklinde, böylelikle saç bantı olarak da bağlanabilecek bir eşarp olarak tasarlamışlar ki... Kalp kalp kalp…
Rapunzel saç bantı ise tam benlik çıktı! Zira taç, bant çok severim ancak hep kullanırken bazıları başımı ağrıttığından büyük umutlarla alıp çekmece bekleyen bantım çoktur. Ancak bu bant hem başımı hiç öyle deli gibi sıkmadı hem de hiç kaymadı! Zira baş ağrıtmadan sonra ikinci saç bantı handikapı da kayma olayıdır. O açıdan bu süper! Ve ben tabii ki hemen bileklik olarak da kullanmaya başladım. Zira ince bileklerime hep bol gelirlerken bu tam geldi! Ve bileklik olarak da deli şık oldu! Kalp kalp kalp…
Küçük Prens olayı ise çoook tatlı! Ben vakti zamanın da zar zor arayıp Can Yayınları baskısını bulmuş ve yeğenime vermiştim. İlk okuduğumuz an dün gibi aklımda. O yüzden kütüphaneme geri dönmesi çok cici bir sürpriz oldu…
Ayakkabı süsü ise inanılmaz yaratıcı! Ayakkabı ile ilgili bir sürpriz olacağı tüyosu verildiğinde kullanamayacağım bir şey olacak da aklım kalacak diye içim gitmişti! Zira bilen bilir, sadece kendi postallarımı giyinebiliyorum. Son dönemde de renkli bağcıklarla onu süslemeye başlamıştım. Tam da önüne takabileceğim böyle bir süs olunca çıldırdım :)) siyah rengime uyan, Beşiktaşımın renklerinde hemi de :))) kalp kalp kaaaalp..
Ayna olayı ise deli tatlııı. Hemen göz kalemimin ekürisi oldu bilem :)) Yani işin özü her ay olduğu gibi 4.'de de beni tam on ikiden vurdu gitti... Sizi seviyorum ben... Sizi de mutluluklarınızı da...