Wild / Cheryl Strayed..

Her bu tip kendini bulma yolculuğu kitabı ve filmi için hissettiğim his Wild için de geçerli: kıskandım! Belki fiziksel olarak yapabilirlik durumunda olsaydım yapmazdım, ancak şu an için öyle yolculuklara çıkanlara özendiğim ve gıpta ettiğim bir gerçek.
O yüzden Cheryl kızımıza aferin :)
Son sayfaya kadar yüreğim ağzımda ha bu kızın başına bir şey gelecek diyerek endişelensem de çok sevdim keratayı. Anlatım tarzı, bir şekilde hayatını yoluna koymasına, öyle veya böyle aklın ve o meşhur hidayetin yolunun tek olduğunu ve ona ulaşmadan kimsenin huzura kavuşamadığını bir gerçek örnek üzerinden daha görüyoruz.
Kızın bence harbiden yazımı güzel. Sevdim. O yüzden diğer hikayelerini (netten bulabilirsiniz) ve kitaplarını okunacaklar listeme aldım.
Filmi de birkaç aya gösterimde. Zaten ondan önce okumak istiyordum, çok şükür kısmet oldu da bitirdim. Kim derdi ki kadın o halde başladığı yolculuğu bir gün kocaman, Oscarlık bakılan (daha şimdiden) bir filme uzanacak. Hayat işte..
Okuyun anam çok güzel :)

Comments

Popular Posts