What's Inside Me Apron? / Organ Önlüğü..

Geçenlerde New Girl dizisinin 1x3. bölümünde görünce yeniden aklıma geldi bu önlük..
Aslında yeğenim, anaokulunda geçtiğimiz hafta ve bu hafta 'vücudumuzu işleyeceğiz' dediğinde kafamdan aşağı kaynar sular döküldü. zira ben bu resimdeki, iç organlar önlüğünü, geçtiğimiz bahar, İrvine'da The Pretend City adlı muhteşem çocuk müzesine gittiğimizde görmüş ve bayılmıştım. oradaki oyuncakçı/kitapçıda vardı ama, bendeniz her şeyi netten alan şahıs 'aa ben bunu netten daha uyguna bulurum' diyip aldırmamış, sonra da unutmuş gitmiştim. ne zaman ki yeğenim bunu dedi, o zaman onu orada almadığıma çok ama çok pişman oldum.
dizi vesilesiyle hatırladığımda da nette dön dolaş aradım ama bulamadım. bir görseline bile ulaşamadım. taaa ki çok sevimli bir blog'da görene kadar. kendisi homeschool yapan bir annenin güncesi olan siteden hemen yazdım. sağolsun bana hemen cevap verdi ve hem ürünün adına hem de üretici firmasına ulaştım. lakeshore learning materials'ın 'What's Inside Me Apron?' adlı ürünü. İnşallah en kısa sürede edinebilirim. zira bence her anaokulunun ve anaokulu öğrencisinin sahip olması gereken, acayip öğretici bir set. bahaneyle aslında bu firmaya aşina olduğumu hatırladım sonradan. bikaç ürününü de almıştık. ve de site sayesinde, en az vücut önlüğü kadar eğitici birçok başka şeylerinin de olduğunu öğrendim ve buna çok sevindim.
Kaynak: http://learningtogetherjnp.blogspot.com/2010/11/studying-human-body.html
Siz de almak isterseniz ürünün sitesi: www.lakeshorelearning.com
Şaka gibi ama post'u hazırladıktan sonraki aramamda, geçen hafta hiçbir Türkçe sitede bulamadığım önlüğü, hem de Türkçe ifadeli haliyle buldum! hem de neredeyse ondan fazla farklı sitede, birçok farklı fiyattan. 27-50 TL arası bir aralıktalar. ancak orijinalinden ne yazık ki daha az kaliteli oldukları çok bariz belli. aşağıdaki iki örnekten bunu rahatlıkla görebilirsiniz. ama hiç yoktan iyidir bence..'organ önlüğü' diye aratırsanız bu sitelere ulaşabilirsiniz. 
Kaynak: http://yakamozegitim.com/index.php?route=product/product&product_id=645

Kaynak: http://www.bebefix.com/x_yelken-organ-onlugu-4490_36867.php?k_id=2058&kn=2058

Comments