Close..

Size ne kadar muhteşem bir film olduğunu söylemeye başlamadan önce bu sefer bir değişiklik yapıp konunun Hayli Duyarlı bir çocukla ilgisi olduğunu, eğer Hayli Duyarlı bir kişiyseniz (HSP)  izlemeden önce kendinizi yoklamanızı önerdiğimi belirtmek isterim. Çünkü nasıl olduysa, adını çokça duyduğum için ve biliyorsunuz ki şahsen hiçbir filmin konusunu okumadığım için, bir anda kendimi izlerken buldum. Çok da keyifli bir başlangıcı oldu hatta. Ancak sonrasında konu öyle bir ivme kazandı ki, işte o andan itibaren ben resmen dağıldım ve bu katlanarak devam etti film boyunca. O yüzden buna hazırlıklı olarak okumanızı ve izlemenizi söylemek durumundayım.

Eğer hâlâ okumaya devam ediyorsanız o zaman filmle ilgili yorumuma geçeyim.

Film gerçekten kazandığı tüm ödülleri hak eder derecede muhteşemdi. Oyunculuk o kadar iyiydi ki size anlatamam. Zira tüm konu gerçekmişçesine ve ben bir hayat kesitini izliyormuşçasına, en başından sonuna kadar tüm duyguları sonuna kadar hissettim. Tabi en acısı da dünyanın herhangi bir yerinde ve muhtemelen birden fazla kez böyle olayların yaşanmış olmasının çok olası olması gerçeği o acıyı fazlasıyla pekiştirdi. Böylesi sade bir kurguya sahip ancak böylesi etkileyici ve darmadağın edici yapımları izlemek öyle çok mümkün olmuyor takdir edersiniz. Dolayısıyla da işte bu film ona verilen tüm alkışı sonuna kadar hak ediyor. Neyse ben sizi daha fazla meşgul etmeyim, izlemek isterseniz bir an önce bakmanızı şiddetle tavsiye ederim. Ancak dağılmaya hazır olun derim bir kez daha.

Comments

Popular Posts