Aşk Tesadüfleri Sever 2..

Ve sonunda izleyebildim. Zira ilk filmi çok beğenmiş, tam tabiriyle böğürerek ağlayarak izlemiş biri olarak (her ne kadar bu seferkinde Mehmet Günsür’un olmadığı gerçeği söz konusu olsa da :( ) merakla beklemekteydim yenisini. Hele ki canımcım Melis’in gider gitmez ki geribildirimi üzerine heyecanım tavan yapmıştı. Ancak gelin görün ki kendimi ayarlayıp da seansı tutturayım derken film pat diye kalktı ve kalakaldım. İşte o gün bugündür malum yerlere düşer diye gözümü diktim! Ve sonunda iTunes’a gelişiyle birlikte kişisel gösterim seansımı kucaklayabildim.

Efeniiim yorumuma gelirsem; evet çok beğendim ve en güzeli de bu beğenimin ilk nedeni, inanılmaz gerçekçi bulmam oldu. Bi kere çağcıl çiftimiz başta olmak üzere karakterler cuk oturmuş ve çok mu çok gerçekçi oynamışlar. Hiç öyle eğreti durmamış. Dönemi, kişilikleri, ilişkileri ve birbirlerine dair hal ve tavırlarını öyle güzel perdeye yansıtmışlar ki helal olsun dedim. İsimlerini anımsayamıyorum ancak hem erkek hem kadın oyuncuyu oldum olası beğenmiş, çok hoş bulmuşumdur. Filmde de bir çift olarak birbirine çok yakıştırdım. Çok güzel eşlemişler bence. Ortaya koydukları aşk da gerçekten çok gerçekçi ve güzeldi. Benden olur aldılar yani :) Son dönemde, bence koskoca Holivud aleminde bile böyle naif bir güncel aşk öyküsü izlememiştim. 

Ha çocuuua bit tabii kızdım. Şimdi spoiler vermeyim ancak bir yer var orada o aklımızdan geçenin vuku bulmamış olduğunu diliyorum mesela. Kızımızda da günümüz dişil kırgınlıklarını görüp hüzünlere gark olmadım da değil :(

Bir de kendimin o nostaljik aşkı daha bi tercih ettiğim de ayrı bir durum :/ Zira o çiftimizi canlandıran çift de öyle naif, öyle duygusal ki. Sevmemek elde değil.

Velhasıl izleyin net.. Melis’çiğimin sözünü dinleyip sinemada izlemiş olmayı çok dilerdim. Dilerim ki sevdiceklerimizle 3.’sünü sinema salonunda izlemek nasip olsun tüm niyet edenlere :*


Comments

Popular Posts