Kanlı Düğün..

Ve 2019-2020 sezon açılışını, Bornova Kültür ve Sanat Merkezi'ndeki ilk temsil olan Kanlı Düğün adlı tiyatro oyunu ile yapmış bulunmaktayım. Hayırlı uğurlu olsun :)
Bir İspanyol eserden uyarlama olması bağlamında danslar, kostümler, müzikler ve tabii ki kırmızı güller sahnede pek keyifli endam etti. Tragedya olması noktasında hüzünlendirmiş de olsa bendeniz beğenerek izledim. Kaldı ki anne rolünü oynayan Şebnem Doğruer inanılmazdı. Zaten oyunun bitimiyle birlikte coşkuyla ayakta alkışlandı. Resmen karakteri yaşayarak oyanan bir performansı vardı.
[Bu arada, önümde oturan çok tatlı bir hanımefendinin arada yaptığımız sohbette dile getirdiği sözlerin bana da tercüman olduğunu belirtmeden geçemeyeceğim: ‘öyle emek var ki tüm sahneye konan eserlerde, hepsini beğeniyorum ben’ dedi. O yüzden, muhtemelen fark etmişsinizdir, genelde ne dilim ne yazılarım pek el vermez olumsuz bir ifade kullanmaya. Çünkü her detayıyla ne kadar uğraşıldığı, emek ve zaman verildiği çok açıktır. Bu oyun özelinde demesem de bu dipnotumu ifade etmek istedim.]
Ez cümle, olur da bu sezon Kanlı Düğün’e denk gelirseniz hem güzel bir tiyatro, hem de keyifli bir müzikal-dans (yoksa zarzuella mı demeliyim ;) ) havasında bir oyun izleyeceğinizden emin olabilirsiniz.

Comments

Popular Posts