Mary Poppins Returns..

Bir kere çok tatlı bir müzikaldi. Zaten ben de o amaçla izlemiştim. Tam da beklediğim gibiydi. Onun dışında, çocuklar açısından da keyifli bir masal izler gibi bir atmosfere sahipti. Ancak çok enteresan bir şekilde, Gör Beni’yi tam da okuduğum döneme denk gelerek izlememin gazabına uğradı, kendi adıma. Öyle ki, bir hafta önce izlesem normal bir İngiliz yapımı der geçerdim. Onlara yönelik yeni gözlüklerim ışığında ise ‘ıııy ingilizler’ şeklinde izledim desem :/
Neyse olmadı siz beni geçin, renkli sahneler, keyifli müzikler, sevginin ve masumiyetin güzelliğinden yürüyün derim. Sonuçta, geçtiğimiz Oscarlar’da 4 adaylığı vardı: Kostüm Tasarımı, Orijinal Şarkı, Prodüksiyon Tasarımı ve Orijinal Senaryo. Kaldı ki hepsini de hak ettiğini düşünüyorum. E bana kaldı hak vermek :)

Comments

Popular Posts