Carmina Burana..

Veee bir aydır beklediğim bale Carmina Burana'yı Bornova Kültür ve Sanat Merkezi'nde izledim. Ama ne izledim! Gözlerimden kalpler fışkırarak, ağzımdan sular akarak (tabiri caizse). Çünkü o kadarrr güzeldi ki, utanmasam çıktığım gibi bir sonraki temsile bir daha bilet alıp hemen izleyesim geldi. Müzikler, danslar, ritim o kadar şahaneydi ki anlatamam.
Tee yüz yıllar önce (en azından benim için) Elhamra’da gitmeyi çok istemiş, izleyememiştim. O zamandır içimde kalmıştı. Ne diyim kısmet 2019’aymış. Demem o ki o 40 dk. nasıl başladı, nasıl bitti ben hiç anlamadım ve kelimenin tam anlamıyla tadını damağımda kaldı. Zaten o meşhur giriş melodisiyle sizi öyle bir içine alıyor ki, perde kapandığında resmen yığıldım. Böyle ışıklar kapansın, sessizce koltuklarımızda oturalım ve böylesi bir güzelliği iyice içimize sindirelim hissiyatı, arzusu yaşadım desem. Hemen yaşama, gündelik dünyaya hiç karışasım gelmedi.
Kısacası, acil tarafından, denk geldiği gibi gitmenizi ve bu muhteşemliğe şahitlik etmenizi isterim.

Comments

Popular Posts