Blue Jay..

Aslında bu filmi teee çıktığı yıldan beri izlicem izlicem hep aklımda ancak nasıl olduysa bir türlü kısmet olmadı. Nasip bu yaz ve Netflix’te izlemekmiş. E rahat oldu tabii, reklam penceresi kapa derdi olmadan izlemek ;) Filmi söyle filmi derseniz de, evet güzeldi. İyi filmdi. Daha iyi olabilirdi ama buna da şükür. Neler izledi bu gözler :)
Bi kere bir Before Sunrise-Sunset-Midnight havası var, orası net. Hatta öyle. Ancak tabii ki onun kadar halükulade değil. Zaten en azından benim için asla olamaz. Çünkü ben o üçlemenin, tabii 1. ve 2. en başta olmak üzere, hastasıyım. Kaç kez izledim de o ilk izlediğim seferin tadını aldım hep. Neyse Before serisi hayranlığım bir yana, Blue Jay filmimiz de o minvalde ilerleyen, keyifli bir romantik film olmuş. Hatta onun da devamının gelme potansiyeli bayağı yüksek geldi bana. Neden yapılmamış hayret. Çünkü kadın karakter de erkek de çok cuk oturmuş, keyifli tipler.
Pişmanlıklar, söylenmemiş sözler, söylenemeyen sözler-duygular, aptalca korkuların, erkeklerin öküzlüğü, güçlü kadınlar... ben ne diyim daha. Açın izleyin, oh mis gibi.. hadi öpüyor, kaçıyorum :*

Comments

Popular Posts