BiKutuMutluluk Yaz kutusu..

İnanılmaz keyifli, çok mu çok güzel, tam ‘yaz’ bir BKM kutusu olmuş demekle başlıyorum :) Çünkü gerçekten çok sevdim, çok beğendim.
Tabii ki bir İzmirli ve yelpaze-sever olarak mutlu yelpazeyle tüm kalbim fethedildi! Dehşet sevdim.. Onu plaj havlusu izledi. Çünkü hem kumaşı-dokusu hem rengi tam benlikti. Pardon ama ben bunu evde de kutlanırım ;)
Zaten bir clutch ve ışıltı sever, hemi de her türlü BKM çantaya aşk besleyen biri olarak altın sarısı el çantasını tabii ki çok beğendim.
Partner markada Orkid’i görmek çok keyifli oldu. Zira hali hazırda kullandığım modelin ürünlerini bulmak süperdi. Bu parfümlü minileri de hiç kullanmamıştım, çok iyi bir fırsat oldu, denemek için. Halhal kullanamadığım için deniz kabuklarını başka bir şekilde kullanıma sokacağımı düşünmemiş olamazsınız ;)
Motto kart ise hem tasarımıyla, hem yazı karakteriyle de bence yine çok mu çok mutlu olmuş. Sevdim ben bu kutuyu kısacası ;) ya siz?

Comments

Popular Posts