Mualla’ya Sor / Pink Freud..

Ben tabii ki dehşet geç kalmış bir şekilde okudum. Evet yuhalayabilirsiniz. Ama her kitabın bir zamanı varmış ya bu da aynen öyle oldu. Çünkü her ne kadar kendisini deli sevip takip etsem de evde bitmeyen kitaplar yüzünden bir türlü kitaplarına başlayamamıştım. Mualla’yı da ara ara okumuşluğum vardı. Ama nasıl bir zamanlamaysa üç oturuşta blogdaki tüm yazıları bitirip akabinde hemen online sipariş verdim! Zira hızımı alamadım.
Tabii ki bloğun devamı olarak deliiii ötesi eğlendim. Geberdim gülmekten. Biri pencereden balkondan görse, bu kız neye niye bu kadar gülüyo der. O kadar yani. Tüm garip sesleri çıkararaktan katıla katıla, hatta anıra anıra :) güldüm. Hay Allah seni de güldürsün emi Mualla. Bayılıyorum böyle kızlara, karakterlere. Her eve lazım, her kıza böyle bir arkadaş lazım vallahi. Neyse biz de (onlar biliyor kim olduklarını! :) ) bu gazla çıkacağız o döngüden vesselam :) Gün bugündür. Yaz bu yazdır. O sene bu senedir.. diyor ve sizi (Mualla gibi Alman değil) İtalyan erkeklerine emanet ediyorum canlarım.. :p

Popular Posts