Avengers: The War of Infinity..

Dr. Strange ve hangisi olduğunu tam hatırlayamadığım bir diğer Avengers serisi film ile birlikte bu 3 oldu sanırım. Belki de 4 :) ayol ben biliyo muyum nerdeyim ne yapıyom ne izliyom :)
Neyse dağılmayalım :) Yani Jale dağılmasın :)
Efendim film pek bi ekşınlıydı :) Benim için de çoook uzun bi aradan sonra sinemada izlediğim ilk film olması ve 3 boyutlu olmasıydı. Ne zamandır 3D film de izlememiştim. İyi geldi. Tek gıcıklığı sinemada düz ayak yerin sadece 4. sırada olması (illa benim yerime sıra seçiliyor ya gıcık oluyorum) idi. O yüzden biraz kafamız ağrıdı ama olsun. Keyifliydi.
Aşk da vardı, evrenin değişmeyen yasalarına sos yapılmış cinsinden; efektler de almış başını gitmişti. Hiç sıkılmadan keyifli bir sinema gecesi oldu. Eğer seriyi veya türü seviyorsanız zaten kaçırmazsınız. Beğenirsiniz de ;) onun dışında kalıyorsanız da yine iyi vakit geçirirsiniz derim ;)

Comments