BiKutumutluluk Tatil kutusu..

Vee karşınızda, şahsen benim adıma, çok ama çok keyifli, düşündüğümden daha güzel ya da daha doğru ifadeyle, daha mutluluklu ;) düşünülmüş bir BiKutuMutluluk ile karşınızdayım :)
Bilen bilir harita desenine, şekline, konseptine veya her nasıl ifade edilmesi doğruysa o tasarıma bayılırım. Her şeye de çok yakıştırırım. O yüzden ne zaman ki kutuyu açıp, temelde harita üzerinden gidilmiş BKM sürprizleriyle karşılaştığımda çok mutlu oldum :) Öncelikle, motto kartın ifadesiyle çok doğru bir hatırlatma beni karşıladı. Ne yazık ki hepimiz zaman zaman geçmişe takılıp hep önümüze, ileriye bakmayı unutuyoruz, çünkü. En iyisi bu kartı tam da gözümüzün önüne bir yere yerleştirelim ;)
Kartımızı takiben bize göz kırpan Macera Defterim ise deli, dehşet güzelliğiyle beni mahvetti. Ee zaten harita, hemi de dünya haritası (ve çok da güzel tasarımlı bi dünya haritası, öyle ki keşke böyle A4 boyunda kalın düz kartonetten olsa da masamızda tam karşımıza koysak ;) ), hemi de mini ve en sevdiğim boyda bir defter olunca inanamadım. Mutlu etmemesi mümkün değildi. Hemen içini, vakti zamanında gezebildiğim yerlerle doldurma hissine gark oldum desem. Şunun şurasında eski scrapbook’çulardan kim kaldı ;) Ancak şöyle güzelinden yapmalıyım, du bakalım ;) ve bu projem bağlamında da zevkle kullanacağım kesin olan pul desenli etiketler ise cuk oturdu. Zira ne zamandır çok istiyordum. Zaten pul konseptini çok severim (mektup, kartpostal, ee tabii postcrossing olayı hak getire) (bu arada keşke bi gün bi mektup konsepti olsa :))) ), bu tip etiketleri ilk gördüğümde çok sevmiştim, ancak gönlüme göre çeşitlisine denk gelmemiştim. Ve böylece bir kez daha BKM imdadıma yetişti...canımsınız... Tabii sadece proje defterimde değil, hem postcrossing’lerimde, hem de tabii ki ajanda-günlüklerimde dehşet güzel duracakları garanti ;)
Gelelim pasaport kılıfına! Tek kelimeyle aşk! Hemi de beyaz valizimle takım olmasın mı... bayıldımmm. Bi de şöyle keyifli bi tatil planı ufukta göründü mü tamamdır ;) ay hadi inşallah.. :) Onunla bağlantılı valiz kartları ise sadece valizlere takılamayacak kadar güzel desem. Hele, tabii ki :), o iki harita-dünya desenli olanı beni bitirdi. IG karelerimde de yer alacak (hop aldı bile!) orası muhakkak ;)
Ayın diğer cici sürprizlerinden taşlı bileklik ise tam bir yaz takısı; rengi, taşları, ışıltısı ile o da tam benlik aynı zamanda. Zaten ben bugüne kadarki tüm BKM bilekliklerinin de hayranıyımdır, o yüzden zevkle, keyifle ‘arm party’e katılacaklar ;) Onun ışıltısına, müzik tınılarını da katan kulaklık kılıfı ise çok mu çok tatlı ve sempatik. Bir kulaklık kılıfı olamayacak kadar şeker desem. Henüz başka nasıl kullanırım bilemedim ama mutlaka bulmalı, bu güzelliği, gündelik hayatın estetikleştirilmesi hareketine daha çok adapte etmeliyim tatlım ;)
O zaman tüm cici tatil keyifleri anlattıysam, ben pek bi güzel BiMutluDergi’mi alıp balkona zıplıyorum ;) Haydin serinlikler olsun..

Comments