Star Wars: The Force Awakens..

Baştan söyleyeyim; ben bir Star Wars hayranı diyilim. Hatta izleyicisi de değilim, çünkü sanırım 3-4'ten fazla değildir izlediğim filmi, tüm serinin. Ve hayranları kızabilir ancak ben yine sevemedim :( oysaki sevmek ve o klanın içine girmek isterdim, objeleri çok beğeniyorum ve onları almak isterdim ancak yine olmadı be gülüm.
Esprilerine gülemedim, yapım çok yapay geldi, stüdyoda çekildiği, bilgisayarla yapıldığı çok hissettirdi kendine, ya da en azından bana. O yüzden de bir türlü içine giremedim, beni içine alamadı, kaptırıp gidemedim bir türlü. Dolayısıyla da evet çok üzgünüm ama çok sıkıldım, hadi bitsin oldum.
Oyunculuğu da çok beğenmedim, hatta hiç. Evet belki ben kim oluyorum da beğenmiyorum ancak kişisel fikrim bu. Mesela o Girls'teki çocuk hiç olmamış. Sürekli kafamda "menajeri amma uğraşıp böyle bir prodüksiyona sokmayı becermiş" diyip durdum, yani muhteşem oyunculuğundan değil 'its all about relationships' muhabbettinden girdiği çok belli geldi bana.
Kısacası, daha da batırıp hayranlarını üzmeden bitireyim, eğer hayranıysanız zaten şimdiden yüz kez izlemişsinizdir. Yok değilseniz ve daha önce az çok izleyip öyle çok hoşlaşmamışsanız da vaktiniz yoksa direkt pas geçin derim!

Popular Posts