ev içi kalem çantası!..

herkes çantasının içindeki çekip blog'una koyuyor ama benimki biraz farklı olacak gibi. zira kendisi bir çanta ama kalem çantası!. evet kalem çantası ama ne okula götürüp orada kullanmalık ne de bir grafikerin yanında taşıdığı profesyonel anlamdaki bir amaçlık.. kendisi, evin bilimum köşelerinde PhD nam-ı değer doktora tezini yazmaya çalışan bendenizin, artık oradan oraya taşırken düşürmekten, nerede bıraktığını takip etmekten, kitaplar ve bilgisayar ile birlikte iki elde taşımaktan helak olmuş bir Jale'nin kurtarıcı kalem çantası.. içindekilerin hepsinin ayrı ayrı, elzem görevleri var. başarıyla ifa ediyorlar.. yerlerine ikamesi yok ve birinin eksikliği diğerlerinin görevini fena halde aksatıyor. hepsini ayrı ayrı seviyor, değer veriyor, koruyor, kolluyor ve kullanmaktan zevk duyuyorum. benim biricik, değerli, vazgeçilmez kalem çantam...
hoş ben oldu molası kalem çantalarını, kalem çantalarımı hep çok sevmişimdir. özene bezene, titizlikle, hepsine aşık olarak, yeri geldiğinde baya pahalar ödeyerek, arayıp tarayarak bulmuşumdur bugüne kadar kullandığım tüm kalem çantalarımı.. ve aynı şekilde onlara hayat veren tüm kırtasiye malzemelerimi.. hem kırtasiye alışverişini -en az giysi alışverişi kadar- çok severim hem de zevkle yaparım.. gerek mağazada gerek sanal dünyada hiç üşenmeden oradan oraya gider,girer çıkar en beğendiğimi bulurum. sonra da çok mutlu olurum..:) seviyorum ben kalemlerimi, kalem çantalarımı ve diğer tüm arkadaşlarını...

Comments