FikriMühim - Breathe Right Lavanta kampanyası..

Öncelikle markanın hakkını teslim etmem gerekir ki, bu güne kadar FikriMühim’den gelen kampanya paketleri içerisinde en derli toplu ve kullanışlı bir kutu gelen ürün oldu Breathe Right kutusu. Hem lavantalı olması anlamında mor olan rengi, hem ürünlerin gerçekten inanılmaz bol bir şekilde yer alması, hem de ekstradan çok cici ve güzel bir uyku bandı sürpriziyle bir hediyeye sahip olması ile gerçekten çok iyiydi. Özellikle kutunun ebadı, kullanışlılığı, kapaklı olması gibi nitelikleri, sonradan kullanım potansiyeline sahip olması nedeniyle beni çok mutlu etti.
Ürünün kendisine dair yoruma geçecek olursam: Babamın çok fazla burun tıkanması sorunu olduğu için onun fikri en mühimiydi. O da çok memnun kaldığını iletti. Kokusunun çok yoğun olmamasını, hafif olmasını, rahatsız edici olmamasını çok sevdiğini; burun tıkanıklığını açması açısından da etkin bulduğunu ve burnunu-nefesini rahatlattığını da ekledi.
Ayrıca ürünün ilaç içermeyen özelliği, benim en çok dikkatimi çeken ve takdir ettiğim yönü oldu. Öyle ki bu tip, bir nevi hafif sıkıntılarda bol kimyasal ve ilaç yüklü çözümleri hiç sevmiyorum ve çok kızıyorum. O açıdan beni mutlu etti, Breathe Right. Diğer yandan sadece burun tıkanıklığı değil, rahat bir uyku için de kullanılabilir olması da benim adıma öne çıkan önemli bir özellik oldu. Bunun da vurgulamadan geçmek istemedim.
Bunun dışında belirtmek istediğim bir diğer nokta ise çevreme vermem için ilettikleri denemelerin, bir yerine ikili olması ve çok kullanışlı mini bir cep zarf içinde hazırlanmış olarak gönderilmesi oldu. Ayrıca hem kişisel kullanım, hem dağıtım için gerçekten cömert bir miktar da iletilmesi de çok memnun ediciydi. Bunlar çok küçük detaylar ancak çok büyük etkisi olan hususlar. O açıdan da bunu düşünen her kimin pazarlama iletişimi grubu ise, FikriMühim ya da markanın kendisi, takdir ettiğimi de belirtmeliyim.