Angry Birds..

Ben oldum olası bu kızgın kuş veletlerini çok mu çok severim, o dehşet sade özlerine rağmen inanılmaz keyifli, eğlenceli bulurum. Filmleri olunca gayet başarılı bir çapraz pazarlama takdiği olarak değerlendirdim, hatta geç kalınmış buldum, nedense de hep bi filmi varmış gibi düşünüyodum, neden bilmiyorum, devam filmi falan zannettim, o kadar diyim!
Neyse çok uzattım! Film çok keyifliydi. Bayağı eğlendik. Özellikle 5 yaşındaki yeğenim bayıldı! Çok güldü, çok keyif aldı. Dory postumda da belirtiğim gibi, dakka başı dönüp bu filme getirdiğiniz için çok teşekkür ederim dedi durdu! Sonuna kadar da ilgisi azalmadan izledi.
Benim için de bi adult olarak gayet keyifliydi. Özellikle anger management, yoga, spiritual terapi, kafeler, nursery gibi detaylar inanılmaz keyifli geldi. Çok eğlendim ve çok beğendim.
Hele o, Poyraz Karayel'deki Koca Kafa tipli, bütük siyah kuş 'Bomb' bi harikaydı kanımca. Pek sevdim keratayı :)
Ayrıca senaryo olarak da, bir oyundan uyarlanmış olmasına rağmen hiç öyle zorlama gelmedi, Finding Dory'deki gibi! Ki o bir devam filmi olmasına rağmen. Gayet güzel bi şekilde şekillendirilmiş, kotarılmıştı kanaatimce. Ve tabii ki devamı da gelebilecek şekilde ;)
Kısacası çok fazla, abartı bi beklentiye girmeden eğlenceli bi animasyon için iyi bir seçenek derim.

Popular Posts