Not That Kind of Girl / Lena Durham..

Çok normal bir kitap, ancak bu normallik negatif ya da kötüleme anlamı taşımıyor. Benim görüşüm, kitabın çok sizden bizden birinin hayat hikayesi olarak yer alması. Şu an kendi kitlesi çapında oldukça ünlü olan ve gıpta edilen bir kişiliğin de bizim gibi normal bir yaşamı olduğunu, bizim gibi korkular taşıdığını çok tatlı ve espritüel bir dille bizlere gösteriyor, anlatıyor.
Bu anlamda herkesin onun gibi başarılı bir yazar-yapımcı vb olabilme potansiyeli olduğunu, özellikle de genç kitle bazında, çok güzel göstermiş oluyor.
Ben keyif alarak, sıkılmadan ve severek okudum. Ancak öyle yerlere yatacak kadar gülmedim ve delicesine aşık olmadım. Zaten Lena'nın da öyle bir amacı olduğunu sanmıyorum. 
Ben de bestseller olduğu, çok konuşulduğu ve kızı sevdiğim için aldıydım zati.
Bu arada bir parantez açmam lazım, hoş instagram'da bahsetmiştim ancak bir kez daha paylaşılmayı hak ediyor. Öyle ki kitabın inanılmaz güzel bir baskısı var! İnşallah Türkçesi de aynı güzellikte olur da beni şaşırtırlar ancak hiçççç sanmıyorum. O bebek mavisi iç kapak bez cildi, kapartmalı dış kağıt kapak, hele o içerlerdeki miniğinden büyüğüne çizimleri beni mahvetti. Enn tatlısı da iç kapaktaki renkli duvar kağıtımsı kağıt iç kapak! Aşık oldum resmen..
Darısı bizim Türkçe kitaplara, en azında Pucca ve Pink Freud'unkiler tam böyle bir muameleyi hak ediyor kanımca.
Neyse demem o ki tam bizim tipimiz bir kızın, bizim gibi hikayesi, çok şeker bir kız diliyle anlatılmış ;) 

Comments

Popular Posts