Wild..

Ve teee Ağustos’ta kitabı bitirdiğimden beri gelmek bilmeyen filmi sonunda izledim. Hemen söyleyeyim, güzel olmuş ancak Gone Girl’de olduğu gibi yine çok etkili olamamış. Hoş kitap da öyle yumruklamıyordu, bir hoş daha ki öyle bir amacı da yoktu ya orası ayrı.
Tabii ki her kitap uyarlaması için olduğu gibi bunun için de o kadar detayı sığdıramama ve okur olarak kanımca önemli olan pek çok detayın ya silikçe geçilmesi ya da hiç ele alınmaması bence üzücü ve ondan öte, olayı algılamayı, özümsemeyi engelliyor.
Ama oyunculuk açısından değil de fiziksel açıdan Reese W.’un performansı inanılmazdı! En iyi kadını vermem ama alırsa da üzülmem, orası da ayrı ancak nasıl bir yapım ki (her hangi departman bu konuyla ilgileniyorsa) nasıl yapmışlar anlamadım gitti. Helal olsun diyorum.

Kitabı okumamış izleyici için de kanımca gayet kıvamında güzel bir yol filmi olmuş. Sevdim ben :)

Comments

Popular Posts