American Sniper..

Güzel olduğu sürece, Amerikan yanlısı da olsa savaş filmlerini beğendim mi beğendim derim. Ancak bu kesinlikle olmamış! Benim için çok mu çok büyük bir hayal kırıklığı!
Yönetmen C. Eastwood olunca, hele bi de çok beğendikleri olmadığı üçün :) bu sene 10 ya da 9 bile değil, 8 film Oscar adayı seçilince, ee tabii Bradley ağabey de başrolde olunca güzel bir şey izleyeceğiz dediydim. Dedim ama olmadı! Ne konusunu beğendim, ne oyunculuğu.
SPOILER...
Bir kere, belki gerçekte de öyle olduğu içindir ama bir adamın şak diye asker olmaya ve savaşa gitmeye karar vermesi, kadının yanında olmayan bir adam için paso çocuk yapıp 'ama yanımda olll' demesi, hele ki ilkini lank diye tanışıp pat diye evlendiği ve evlendiği günün ertesi dana gibi bir savaşa yollanan bir adama böyle bir yakarmada bulunması, adamın deliler gibi psikolojik durumuna rağmen kept going to war modundan çıkmaması, çıkmak istememesi ve hoş psikolojik durum dedim ama öyle olduğu ima edilip hiç de öyle görünmemesi, o kadar yaptıklarına rağmen gayet rahat hayat yolunda devam edebilmesi ve gerçekte de halen bilinmeyen bir şekilde pisi pisine gittiği görünmesi bana çok saçma ve sıkıcı geldi.
SPOILER.. Bitti..
Tamam adamın hayatı öyleymiş o yüzden doğal olarak film de öyle oldu denebilir, ancak benim de bu durumda cevabım 'e o zaman başka gerçek hikaye, başka asker bulaydınız bre'!
Bilmiyorum belki militarist bir Amerikan vatandaşı olsam etkilenirdim ancak beni resmen teğet bile geçmedi! Çok yazık.. 

Comments