The Rover..


Sırf Robert P. olduğu ve hafif bir kara ütopik olduğu için izledim ancak çok istememe ve kendimi zorlamama rağmen beğenemedim :(
Sadece şunu mutlaka söylemem gerek ki Robert amca döktürmüş! O yakışıklı vampir tavırlarından, halinden eser yok ve o çirkinleştirilmiş tipiyle inanılmaz farklı ve garip bir karakteri, kanımca çok iyi oynamış. 
Ben takdir ettim resmen. 
Konu, ne idüğü belirsiz bir yerde, ne idüğü belirsiz bir zaman diliminde ve ne idüğü belirsiz bir insan topluluğunun içinde pat diye başlıyor. Ve aynı şekilde de pat diye bitiyor. Olayın, durumun başını asla anlamadığımız gibi neler olduğunu ve sonunda da ne olduğunu asla anlayamıyorsunuz! Şaka gibi ama öyle. Muallakta başlayıp muallakta bırakılan bir film resmen. Keşke az anlayabilseydim güzel olacaktı ama kısmet! Sanki az daha düşünüp bir daha çekseler olurdu ama napcan gari...


Comments