Camdan Kale / Jeannette Walls..

Bu kitapta anlatılanlar gerçek olamaz! Şoke oldum, şok geçirdim, dumur oldum. Bu ne böyle.. Böyle bir zihniyet, böyle bir eziyet olamaz. Olmamalı. Çok ama çok üzüldüm, sinirlendim, öfkelendim. Çocuklara içim acıdı, adamla kadını dövesim geldi.
Nasıl ki Goldfinch için, gerçek olmayan bir hikaye bu kadar gerçekçi anlatılır, harbiden olmuş hissetirilir dediysem bu da tam tersi. Gerçek olan bir hikaye bu kadar gerçek dışı olabilir.
Bunun dışında ise; Türkçesi’ni okudum o yüzden orijinali de böyle moda mod mu, kısa kısa cümleler şeklinde mi yazılmış bilmiyorum ancak böyle bir hayat hikayesi de ancak böyle anlatılır zaten. Kendisi o kadar vurucu ki öykünün, cümleleri kelimeleri süslemeye gerek yok. Sağ sol çarpıp affallatıyor zaten.
Evet konuyu anlatmıyorum, çünkü bilirseniz devam edemezsiniz. Zira ben her bir sayfayı, yok birazdan değişecek bu durum, ha gayret şimdi şimdi diye diye okudum ve her seferinde yedi beni yedi..
4 çocuklu bu ailenin gerçek dışı gerçek hikayesi bakalım sizi ne edecek!

Comments