Vanilya Club - Mart kutusu..

Ne zamandır denemeyi çok istiyordum, kısmet Mart ayına imiş. Evet bu Vanilya Club kutusu benim ilk Vanilya Club kutum oldu. Ve hemen baştan söyleyeyim: ben beğendim.
Gelecek kutular nasıl olur bilemem ancak bu ay benimkinden çıkanlardan pek memnun kaldım.
Öncelikle bana, resimde de gördüğünüz gibi şunlar çıktı:
  • Lush marka karma banyo köpüğü
tam boy, kokusu çok güzel ve bir o kadar da keskin. tüm kutuyu ve kutuyu açar açmaz da evi kokusuyla doldurdu :)
  • Lush'ın Gorgeous yüz kremi
markanın Prenses Diana için yarattığı kremin çok sevimli mini orijinal tester boyu beni pek bir sevindirik yaptı :) kokusu da güzel ve yine keskin.
  • LCN marka ışıltılı göz fırçası
ince uçlu fırçasıyla sürülüyor, lipgloss gibi, sedefli ojeler gibi kırık beyaz bir tonda, çok öyle ahım şahım değil ancak :/
  • FreshLook marka makyaj öncesi, parlatıcı krem
iyi hoş ancak İsrail üretimi ve doğal bir içeriğe sahip. bir kere kullandım. istiyorum kullanmak daha ancak şimdilik içim el vermiyor :/
  • Alessandro marka yeşil çay aromalı peeling özellikle el kremi
bu markanın iğrenç bir mavi ojesini, geçen sene Birchbox ile denemiştim ve felaketti! Anında uçları soyulmuştu, direkt çöpe atmıştım. O yüzden aynı adı görünce irkildim; ancak pek memnun kaldım. bir kere kokusu inanılmaz güzel ve fresh. Limon tanecikleri gibi kumul şeffaf taneler var içinde, yağlı gibi görünse de asla yağlandırmıyor, hemen emiliyor. ve cildime çok iyi geldi.. o pütürler hemen dökülse de etrafa, beni hiç rahatsız etmedi. aksine çok keyifli :)
  • L'occitane marka doğal shea sütlü mini sabun
henüz kullanmadım, dolabıma, giysilerime o güzel kokusunu salsın diye koydum. L'occitane olması, doğal olması beni hemen mutlu etmeye yetti zaten ;)
Daha önce bloglarda da okuduğum gibi, evet kutusu çok gelişi güzel. Nerede Lilakutu'nun o deli güzel mor leylak kutusu. Asla onun gibi kaliteli değil. Görünümü de kötü ve hiç iç açıcı değil. Güzellik kutusuna yakışmayacak bir çirkinlikte. Ve duyduğuma göre eskiden daha büyükmüş. Büyüklük o kadar önemli değil, zira Birchbox da bu aralarda. Ancak biraz daha kaliteli olabilirdi bence.
Fiyatı ise (39 TL), Lilakutu'nun yeni fiyatıyla aynı. Oysa ki kutu geri dönüşümlü olmasına rağmen çok kaliteli olan, ürünlerinin hepsi çok kaliteli ve ünlü, çoğu da organik markalara ait olan, ekstra ürünleri acayip orijinal olan Birchbox ise 10 $!!!! yani 22 TL'ye eş değer. Kargo da ücretsiz. O yüzden onunla kıyaslayınca bizimkiler bence feci pahalı. Hoş Birchbox çok satıyor, abonelikleri de fazla ancak böyle şeyler ucuzluğu ile çoğalabiliyor. Benim Birchbox'ı seçme nedenim hem en ucuz hem de en iyi kaliteli organikleri sunmasıydı.
Demem o ki Birchbox duy sesimi, bizimkilerden birini İngiltere ve Fransa'daki gibi satın al ve Türkiye pazarına gir!!!

Comments

Popular Posts