Skyfall..

Öncelikle, film başlar başlamaz İstanbul'u görmek çok keyifliydi :) Hani şu geçen yaz delicesine haberi yapılan, Kapalıçarşı ve Sultanahmet'te çekilen sahneler. Arka fonda Türkçe duymak (arada da küfür :) ) çok değişik ve eğlenceliydi :)
Filme gelince, kelimenin tam anlamıyla bir Bond filmiydi. Bir kere şahsen ben Pierce Brosnan'dan sonra başka bir Bond'un olabileceğini hiç sanmıyordum ancak bir kez daha Daniel Craig'e hayran kaldım. Tam ama tam uymuş. Bilmesem adam gerçek ajan zannedicem. Bir casting bu kadar mı cuk oturur, bir adam rolüne bu kadar mı yakışır, bu kadar mı bürünür. Helal dedim.
Konu bana biraz karmaşık geldi, çok birleştiremedim ama zaten amaç konu olmadığı için sorun yok sanırsam :)
Bir de şöyle bir durum var: Başlar başlamaz Sultanahmet'teki o oda sahnesinde, konun tam nereye gideceği, söylenmeden, izleyicide hissettirilen duyguyla çok bariz açığa çıkıyor bence. Ama yine, bir Bond filmi olduğu için bu da sorun değil. Önemli olan ajanlık, vurdu kırdı, nasıl atladı, atlattı, abi nasıl yapıyorlar ...:)

Comments

Popular Posts