ajanda da son moda favorim...

bugün, uzun süreden beri gittiğim D&R'da çok güzel şeylerle karşılaştım. Bunlardan ilkini hemen paylaşmak istedim.
benim gibi ajanda-defter delisi olanlara feci şekilde tavsiye edilir...
siz de benim gibi, ajandayı; sadece program tutup zaman yönetimi için değil de, gördüğüm, kestiğim biçtiğim şeyleri yapıştırmak, notlar almak, bu da yetmeyip yazıp yapıştırdıklarımı sayfalarında süslemek isteyenlerdenseniz; ha bi de bir ajandaya başlamak için zamanı tam 01.01'den başlatmayıp, aşıkk olduğum bir ajanda bulana değin uzatan, bu sebepten hep başta boş sayfaları kalan, bir de arada atladığı zamanlardan ötürü, bir yıla dair standart ajandalar kendisine uymayan; bu bağlamda eğip büküp, çizip karalayıp ajandaları kendi istediği şekle sokan biri iseniz işte biz manyaklar meğer yalnız değilmişiz:) sevinebiliriz..'zamansız ajanda' diye bir konsept yaratmışlar bize eyy hattt...
içine boş sayfalar koyup, tarihlerini biz atalım, notlarımızın yanını da eğlenceli sözcüklerle süsleyelim dile bi ton etik konmuş, bize yol göstersin diye kullanım haritası eklenmiş, biriktirdiklerimizi sokalım aradan düşüp kaybolmasınlar diye bir sürü yarım cep düşünülmüş, ayrıca cici mi cici bir kitap ayracıyla harika bir güzellik yapılmış bize...
ben kendime, bu araki kişisel konseptim dahilinde yeşilli olanı seçtim..
kedili olanı çok sevdiğim birine sürpriz yapmak adına ayırdım..
bir de not düşeyim ki mavi renkte balıklı cinci ve hamilelere özel tıpış tıpış adlı mor türü de var...
haydi zamansızlar bize en moda ajandaya bir göz atın bence...

Comments

Popular Posts