Aralık ayı favorilerim..

Aralık için wish list yaptıktan sonra, bari favori listem az olsun öz olsun dedim. 3 öğe koydum ama hepsi de beni anlatıyor.
elbise: zira italya olayından sonra pek bi sevdim elbise giymeyi, daha doğrusu geçirip çıkma eğilimini.bu rahatlığı keşfettikten sonra güneş,rüzgar,kar demeden elbise giyip çıkıçıkı vermeye başladım desem yalan olmaz..
sütyen: ee pek söze hacet yok. zira tüm mal varlığım (kitaplar hariç) onlara yatırılmış ve yatırılcak vaziyette. ölünce onların da benle gömülmesini rica ediyorum. bu parçanın da o güne kadar koleksiyonuma katılmasını diliyorum. 
mesaj kaygılı kolye: mesaj kaygılı t-shirt saplantımdan sonra sanırım son dönemde nur topu gibi yeni bir saplantım olu verdi. şu ana kadar sadece bir tane edinebildim ama çalışmalarım devam edicek :)

Foto: tumblr blogları..

Comments