festival aşkı adına.. Efes One Love Festival [EPOL]...

Bazıları için garip gelebilir ama evet itiraf ediyorum ki, Efes Pilsen One Love Festival 9, benim katıldığım ilk müzik festivali oldu!! Sağolsun Beymen Blender’dan kazandığım davetiyeyle birlikte canım arkadaşım Gonca’nın eşliğinde Santral İstanbul’un yolunu tuttuk. Hadi bir daha itiraf ediyorum, bu kadar zamandır İstanbul’dayım, o kadar etkinlik oldu, Santral İstanbul’a da ilk kez gittim! Ve ikisine de bayıldım. Üniversite şenliklerinden beri, ona da kaç sene oldu gidemiyorum, ilk kez böyle bir kampüs-müzik-eğlence ortamında bulundum. Ama sanırım hepsine değdi.
Çok takip etmesem, sadece ismen bilsem de, canlı olarak Sophie Ellis Bextor ve Groove Armada’yı canlı dinlemek ve izlemek keyifliydi.
The Whitest Boy Alive
Mekan derseniz, tam bir “engelli dostu”ydu [Bu arada blog’umda bundan sonra böyle mekanları özellikle belirteceğim]. Gerek markaların stantlarında görevliler, gerek kapılardakiler çok yardımseverdi. Ancak Efes standında “ama ben orda oturuyordum” diyip beni 2 saniyeliğine çantamı düzeltmek için oturduğum puf’tan kaldıran “erkek” arkadaşı hiç unutmayacağım! Her şeyden öte bir dişiyi yerinden kaldırdığı için esefleri sunuyorum buradan da....

Son olarak "Hayati"lerden bahsetmek istiyorum. Alanda dolanırken Gonca ile sürekli “Allah’ım bu çocuklar neci?” diye düşün düşün durduk. Keşke sorsaymışız. Zira ertesi günü netten öğrendim ki tam benlikmişler!. Kim düşündüyse, yarattığı stratejik pencere için sonsuz kutluyorum onu. Zira "Hayati"ler öğrendiğim üzere; “Festival alanında bulunan etkinlik maratonunu başarıyla tamamlayan festivalciler için "Hayati"ler hayati önem taşıyacak. Hopladınız zıpladınız, mideniz mi kazındı? Zıplamaya ara vermeyin, ödül olarak kazandığınız biletleri, Hayati'ye verin. O sizin yerinize yemek sırası bekler. Bu durum içecek ve tuvalet sırasında da geçerli. Ayrıca... Boyunuz mu kısa? Ya da önünüzdeki adam fazla mı uzun? Çözümü yine Hayati'de! Verin Hayati'ye bileti, alsın sizi omuzlarına! Önünüzdeki uzuna da yukarıdan el sallarsınız...”
Umarım daha nice festivallere iştirak edebilirim;)

Comments

Popular Posts