Soul..

Son dönemde sürekli, bugüne kadar bilmediğim için izlemekte geç kaldığım pek çok spiritüel belgeseli seyretme serisine başlamışken, sevgili theta healing hocam @yellydelly sayesinde böyle bir yepyeni animasyon olduğunu öğrendim ve izleme şansı yakaladım ne mutlu ki. İzler izlemez de gerçekten inanılmaz beğendim.

Karma adındaki (Dr. Karma) cerrahi doktorunun varlığından, tanımadığı hastalara titreşim ile şifa versin diye kendi sevimli kedisini kucaklarına bırakan hasta yakınına, hayat amacını bulmak için kendini sürekli hırpalayan minik bir ruhtan takıntılı bir şekilde tek bir hedefe kilitlenen dünyadaki bir bedene değin öyle incelikli alt metinlerle bezenmiş, öyle şahane detaylarla taçlanmış bir yapım var ki karşımızda; ne sadece bir film olarak nitelendirilmeyi, ne de sadece alelade bir animasyon olarak isimlendirilmeyi hak ediyor. Çünkü hepsinden öte bir yaratım! var karşımızda.

Dolayısıyla bana da kalan, geç kalmadan bu yapımı malum yerler üzerinden bir an önce izlemenizi tavsiye etmek oluyor :) Gerçekten konusunu / özetini okumadan izleyin derim. Hele ki spiritüel konulara yakın ilginiz varsa; ne demek istediğimi zaten çok iyi anlamışsınızdır, hatta belki de seyretmişsinizdır. Yok eğer seyretmediyseniz de bahsettiğim bu detayların farkına keyifle varacağınıza eminim. Şimdiden keyifli seyirler olsun hepinize.

Comments

Popular Posts