Yaşamın Anahtarı: Titreşim ve Enerji - Online Eğitim..

‘Titreşim ve Enerji’ adıyla aldığım yeni online eğitim, geçtiğimiz Haziran ayından beri içinde olduğumuz Kuzey Ay Düğümü İkizler içinde olduğumuz için bu döneme dair eğitimsel anlamda söylenen ve nasıl yol almalıyız?’ sorusuna “Yeni şeyler öğrenmeye hevesimiz olacak, kurs-seminerlerle mutlaka kendimizi eğiteceğiz. Online her kanaldan faydalanabileceğiz, bunun için uzak seyahatler gerekmeyecek.” olarak cevap verilen bir dönemde karşıma çıktı ve çok da  iyi oldu. Öyle ki şu an bu eğitimi tamamlamış biri olarak, daha bu dönemde alabileceğim ve kendi adıma faydasını maksimumda kullanabileceğim en iyi eğitim olduğu kanaatindeyim.

Altı hafta boyunca her Perşembe akşamı 9’dan gece 1:00/1:30’lara kadar bizimle olan üç hocamız da gerçekten dolu dolu hazırlanmış içerikleri ile bana yepyeni farkındalıklar kazandırdı. Hepsine ayrı ayrı müteşekkirim. Her ne kadar aşağıda üç eğitmenimizin ikişer hafta üzerinden paylaştıkları derslerde işledikleri konular* maddelenmiş olsa da, ders esnasında aktardıklarının bu maddelerden çok çok daha fazlası olduğunu ve derin olduğunu not düşmeliyim. Her biri, kuramsal bilgiyi verdikten sonra bunu hayatımıza nasıl uygulayacağımızın yöntemlerini de bize gösterdikleri için, sadece teoride değil pratikte de aktive edeceğimiz verilere ulaşmış olmak çok tatmin edici oldu kendi adıma.

Örneğin, Ayşe hocamızın derslerinde sadece kutsal kilometreyi, aromaterapi yağlarını, uykuyu vd. şifayı hayatımıza çekmek için nasıl kullanacağımızı değil; aynı zamanda ilk kez karşıma çıkmış şahane bir bilgi olarak, gezegenlerin frekanslarının bu alanda bize nasıl büyük bir katkı sağlamak üzere kullanılabileceğinin detayına da ulaştım. İlke hocamızın derslerinde ise suyun, kristallerin, evimizin yakınlarında olması muhtemel ley-enerji hatlarının ve nice şifada kullandığımız olgunun bilimsel temellerini oldukça ayrıntılı bir şekilde öğrenmekle kalmadık; aynı şekilde, negatif frekanslardan da (5G teknolojisinin zararlarında olduğu gibi) nasıl kendimizi koruyabileceğimizin oldukça faydalı ipuçlarını edindik. Ve Gök Türk hocamız sayesinde de sadece tanrıçaların sembollerinden günlük hayatımızda nasıl fayda sağlayabileceğimizi öğrenmekle kalmadık; Marduk’un 50 isminin, Kabala’nın, Esma-ül Hüsna’nın nasıl şifaya katkı sağlayabileceği noktasında daha derinlemesine detaylara vakıf olduk. Tabii Anunnakiler, DNA kodları ve kan gruplarının bu çerçevedeki inanılmaz dünyasını da büyülenerek  dinledik.

Sonuç itibari ile 6 hafta boyunca; Ayşe hocanın dersleri noktasında, ondan aldığım ilk ‘Titreşimini Yükselt Hayatın Değişsin’ eğitimi ve kitaplarından edindiğim bilgileri çok daha kapsamlı bir şekilde birinci ağızdan detayına inerek pekiştirmiş ve sindirmiş oldum. Ülkü hocamızı ise belki de bu eğitim olmasaydı ne zaman tanırdım bilmiyorum ancak bu online eğitim sayesinde onun varlığına ve bilgisine erişmiş olmak benim için oldukça kıymetli oldu. Onun sayesinde titreşimin, negatif ve pozitif uçları bir arada olacak şekilde bilimsel temellerine ve bunun müzikle olan bağlantısının hem toplumsal hem tarihsel açıklamasına erişme şansını yakaladım. Gök Türk hocanın dersleri vesilesiyle ile de (daha önce kitabına dair paylaşımımda da belirttiğim gibi); videoları ve Bala Eš Kar kitabı ile (kendi dünyama kapıları açılan) yepyeni bir âleme dair temel verileri, ilgili görseller ve onun kendi anlatımıyla dinleme ve böylece konuya dair bütünsel pencereyi görebilme olanağına kavuştum.

Hocalarımız, daha bu eğitim başlamadan önce bunun ilk ve son olarak yapılacak bir online eğitim olduğunu belirtmişler; ‘Yaşamın Anahtarı’ başlıklı bu üçlü eğitimin, bir daha tekrarının olmayacağını ifade etmişlerdi. O yüzden bu eğitimin yenisine katılmanıza dair bir şey diyemiyorum. Ancaaaak üç hocamızın da ayrı ayrı, ilgili birçok eğitimi var. Ve bu bağlamda, konularına ilgi duyuyor iseniz, rahatlıkla katılabileceğinizi severek tavsiye ederim. Öyle ki halihazırda söz konusu başlıklar dahilindeki alanlara ilgi duyuyorsanız, üç hocamızı da yakından takiptesinizdir. O yüzden de bu eğitimlerin, o alanlarda karşımıza çıkan önemli bir fırsat olarak yer aldığını belirtmekten büyük mutluluk duyuyorum.

* 8 Ekim-12 Kasım 2020 // [6 Haftalık 24 Saatlik Eğitim]

1.HAFTA - AYŞE TOLGA @aysetolga (Klinik Aromaterapist / Bütünsel Şifa Uzmanı / Yazar)

  • - Enerji türleri, insanın enerji bedenleri
  • - Titreşim nedir, düşük ve yüksek titreşimler
  • - Hawkins Bilinç Haritası
  • - Dünyanın rezonansı
  • - Evrendeki soyut ve somut kavramların frekansı
  • - İnsan bedeninin rezonansı ve yaşama etkileri
  • - Yüksek rezonans yaşam için yardımcılarımız
  • - Beslenme, nefes, uyku, egzersiz
  • - Aromaterapi öz yağlarının sırrı
  • - Enerji ve nefes çalışmaları
  • - Ses şifası ve Cymatics

2.HAFTA

  • - Yaşam çiçeği
  • - Torus enerjisi
  • - Ego bilinci
  • - Yaşadığımız yalnızlık ya da ayrılık hissi nedir?
  • - Galaktik evren ve torus
  • - Gaia bilinci ve galaktik bilinç bağlantısı
  • - Torus enerji çalışması

3.HAFTA - DOÇ. İLKE DOLKUN @ilkedolkun (Piyanist / Kozmik Enerji Terapısti Progressor)

  • - Evrenin yaratılış lisanı
  • - Euler sayısı, evrenin metronomu
  • - Vesica Piscis, kozmik rahim, Lambdoma ve Fibonacci dizilimi
  • - Evrendeki geometri ve Platon’un cisimleri
  • - Duyularla algılanmayan frekans aralıkları
  • - Sağlığımızı tehdit eden yıkıcı frekanslar ve korunma yöntemleri

4.HAFTA

  • - Kürelerin müziği nedir?
  • - Kadim dönemlerden bu yana sesin kullanımı
  • - Solfeggio frekansları ve Fibonacci diyapazonlarıyla şifa çalışmaları
  • - Biomanyetik alan ölçümü
  • - Kozmik enerji nedir ve kozmik frekansların kullanım alanları

5.HAFTA - GÖKTÜRK RAMU @gokturkramu (Araştırmacı Yazar)

  • - Anunnakiler, titreşim ve frekans
  • - enerji, frekans ve titreşimin anahtarı; Nikola Tesla
  • - Çiftçi David Hudson olayı ve monoatomik altın
  • - Binary Code ve DNA bağlantısı
  • - Marduk'un 50 İsmi, Kabala ve Esma-ül Hüsna

6.HAFTA

  • - Titreşimin dili; sayılar ve semboller
  • - Anunnakilerin sayılar ve sembollerle bağlantısı
  • - Kova Çağı Onikiler Meclisi’ndeki Anunnakilerin sembolleri
  • - Pisagor'a göre mucize sayılar


Comments

Popular Posts