Başka Bir Mutluluk Fikri / Marc Levy..

Ve ilk Marc Levy kitabımın yazısıyla karşınızdayım :) Evet evet ‘nasıl bugüne değin birtanecik bile okumadın’ nidalarını duyar gibiyim ancak kitap post’larımı takip ediyorsanız ne zamandır nasıl bir kitap okuma süreci geçiriyorum biliyorsunuz :)
Ancak Marc ile tanışmam, çok özel biriyle tanışmam vesilesiyle oldu. Evet Elifçiğimle buluşup yüz yüze tanıştığımız günün sürprizi olarak benim oldu. Ne mutlu ki bana, kendisinin en sevdiği ve tüm kitaplarını okuduğu bir okuru tarafından bana hediye edildi. Ne de şahane oldu. Ve yine öyle sürprizli olarak içerisinde, iki kadının, hem de biri ... (ay spoiler veriyordum az kaldı!) olan iki kadının sürprizli maceralarını konu alan bir öyküyle karşıladı beni. Bir dizi veya film izler gibi geçen kareler-sayfalar, gerçekten okuyor gibi değil de izliyor gibi hissettirdi. Her gün elime aldığımda, ay bakalım bugün nasıl bir heyecan-aksiyon-macera olacak diye düşündürttü desem :)
Zaten Elifçiğimin sürprizi olduğu için sevememem düşünülemezdi :* Nitekim de Marc amca kendini sevdirdi ;)
Sevgiyle verilen tüm kitaplar ve karşılıksız sevgiler aşkına..

Comments