BiKutuMutluluk Bulut kutusu..

Oldum olası bulur şeklini-desenini ve bu güne kadarki tüm BKM’den çıkan bulutlu objeleri seven biri olarak bu kutuyu da sevmemem beklenemezdi korkarım :) Zaten hele ki bulut tabağı gördüm, gözüm döndü :) Çünkü vakti zamanında yabancı bloglarda görüp fellek fellek aramış ve bulamış, çok sonra bir tane edinebilmiştim. O yüzden BKM’nin de aynı fikirde olup sürpriz yapması çoook sevindirdi.
Diğer yandan bulut aynalar da bir o kadar zarif şekliyle sürpriz oldu. Zira bu yaz kütüphane duvarımda değişiklik yapmayı düşündüğüm için bence keyifli bir detay olacak :) Bulut deseninden kablo düzenleyici ise turuncu şeffaflığıyla tam plajlık ;) Hazır da yeni kulaklıklarım gelmişken zamanlama harika dostum ;)
Püsküllü küpler çoook tatlı ve tarzı benlik ancak ben her küpeyi, kapanma şekillerinden dolayı kullanamıyorum :( Ve ne yazık ki bununki de öyle :( Şanslı bir sevdiceğimi mutlu edeceğine eminim ama ;)
Bulut lopipop da her BKM şekerlemesi gördüğümde olduğu gibi yeğenlerimi hatırlattı desem :( Onlarsız kemiremem ki yine :( O yüzden IG karelerimi taçlandıracak ;)
L’oreal nemlendirici ise itiraf etmeliyim ki çook iyi çıktı. Kokusu, dokusu bi harika. Hem hemen emiyo, hem hemen de etki ediyor. Denemiş görmüş oldum ;)
Sonuç olarak sizi musmutlu bulutlarla bırakıyor, BiMutluDergi’min sayfalarına kaçıyorum ;)

Comments

Popular Posts