Bir Varmış Bir Yokmuş..

Ben kızımızı çok severim, hatta teee Çemberimde Gül Oya ve Bıçak Yarası dizilerinden.. (Bu vesileyle izlemediyseniz, eğer youtube'da bulabilirseniz kesinnnn izleyin. Çok iyidir ikisi de) Çocuğu da arkadaşım çok sever, benim pek tipim değildir ancak şu duyma engelli çocuğu oynadığı filmde çok sevmiştim, hoş tabii film çok iyiydi ancak kanımca o da iyi oynamıştı. Olay da aşklı olunca, belki İncir Reçeli tadındadır diye izledim. Ne yazık ki bir İncir Reçeli 1 ya da 2 gibi çoook aşık olmadım ancak çok da beğenmedim diyemem, keyifliydi. Cici oynamışlardı. Konu da tam çağcıl şehir aşkı, ilişkileri.. İkili ilişkinin taraflarının önceki ve sonraki yaşamlarına ile pek değinilmemiş, elma dilimi gibi bir kesimleri alınmış sadece. Sona doğru, zaten ona kadar çoktan çözdüğümüz çocuğa dair ki durum ise tüm açıklamaya rağmen yine havada bırakılmış, yani en azından benim için, öyle tam istediğim gibi açıklanmamış. Ancak esas kızım geçmişi, nedense hiç kurcalanmamış! Şarkılara gelince ise keşke daha vurucu olsaydı. Hatta hiç vurucu değildi bile diyebilirim. Bir aşk filmi olunca, hele ki çocuk rockçı olunca daha bir kalpten vurulmak, alıp götürülmek isteniyor melodilerce ancak neeerdeeee.. Kıyısından geçilmiyor. Bu da çok büyük eksi benim için. Yine İncir Reçeli diycem ancak hoş belki ben Halil hayranıyımdır diye ancak nerde o filmlerdeki şarkılar.. Offf ki ne offf.. Öyle olmasını bekledim, istedim ancak olmamış! Sonuç derseniz, ee bi bakın. Kendi halinde, akıp giden, yerli bir aşk filmi sonuçta ;)