Mr. Turner..

Tamam çok ünlü bir ressam, tamam tabloları paha biçilmez, ancak çok özür dilerim ama adam gerçekte de böyle idiyse vah o kadınlara, vah o ailesine, vah o çevresindekilere.
Film açısından ise bir tane ana fikir, verilmek istenen mesaj göremedim, bulamadım, zira aradım da ancak yok! Vardıysa da ben hiç göremedim, onu diyim!
Ne bileyim ya ben alışmışım, sektörce de alıştırılmışım, hep biyografik filmlerde bir öz, bir ders verilmez miydi, ben mi yanlış biliyorum. Bundan ben hiç ama hiçbir şey alamadım kuzucuklarım! Tek bana verdiği, bu adamın ne kadar .... biri olduğu, ona karşı nötr ötesi nötr iken şimdi adamdan nefret eder duruma soktuğu!
Tek beğendiğim unsur şu motelci kadın. Nasıl bir kabulleniş, nasıl bir tek başına ayakta duruş, ne istediğini biliş. Helal olsun…
Filmi de gördüğünüz yerde bırakın ve kaçın!Meraklısına: 2015 Oscarları'nda sinamatografik başarı dalında adaydı.