Inherent Vice..

Wild Tales filmini ne kadar sevdiysem bunu da o kadar sevmedim! O kadar sevmedim ki, bir filmi sevmesem de sonuna değin izlemeye kendimi zorlama manyaklığım yüzünden, 15dk.'lara bölerek! evet anca öyle dayanabildim! izleyebildim! 
Allah'ım bitmek bilmedi, beni benden etti, öldü gebertti, deli etti, sinir etti. Ne bir komedi, ne bir dram, ne bir macera, ne bir heyecan.... hiç mi bir şey olmaz kaaaardeeeşimmm. Yok anam yok bir halt yok! Belki ben böldüğüm içindir ancak kişileri, konuları asla tam birleştiremedim! Asla içine sokamadı ki beni birleştirebileyim.
Nasıl Altın Küreler'de adı geçmiş, oralara kadar çıkmış anlamadım ben. Sırf Jacquin abi yüzünden olamaz, olmamalı, yazık bize günaaaahh.

Anacım gördüğünüz yerde kaçarak uzaklaşın, arkanızı dönüp bakmayın bile o kadar yani!

Comments