FikriMühim Nestle Coffee-Mate kampanyası..

Vee sonunda aylardan sonra yepyeni bir FikriMühim kutum oldu. Hem de bir kahve delisi olarak Nescafe temalı ;)
Hemen olaya gireyim :) Metal bir kutuda olması, geçen seferki gibi dandik bir karton kutuda gelmemesi güzeldi. Bir de 1₺'lik poşetlerde değil de, esas ürünün büyük boy, ya da daha doğrusu orta boy bir poşette olması iyiydi. Ancak arkadaşı kahvenin yine mini boyda gelmesi şaşırttı!
Bir de geçen sefer kırmızı bardak olmamasına çok hayıflanmıştık ancak anlaşılan sesimizi yine duymamazlıktan gelmiş Nescafe, zira yine bunda da yoktu!
Neyseki marketlerdeki kırmızı bardaklı kutulardan geçen hafta aldığım için artık bir kırmızı Nescafe bardağım olduğundan dolayı, sinirim bu sefer tavan yapmadı!
Ancak kartondan da olsa bir bardak altlığı, minik bir obje bişi bişi beklerdim, aradı gözlerim ama nafile.
Neyse canları sağ olsun...
Gelelim ürüne; evet normaline kıyasla daha bir köpüklü oluyor ancak kanımca, öyle anlı şanlı bir köpük olayı söz konusu değil! Belki o süt köpürtme aparatıyla karıştırılmış daha bir coşar ancak bende öyle bir şey yok!
Tadı da bana aynıymış gibi geldi. Yine kanımca, bir fark varsa da bu bence fark edilmeyecek kadar az!
Demem o ki az daha çalışın ve organik kahve ve mümkünse süt tozu olayına girin.
Özellikle de organik, hiç olmadı fair trade kahve yapın bari.
Zaten seviyoruz, bari harbi LoveMark'larımızdan ol, Nescafe'cim ;)
Ps. Thanx FikriMühim... xox

Popular Posts